sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Matkakynnet

Ihanaa, kamalaa! Prahan reissu on nyt käsillä ja että mä olen innoissani! Ja kauhuissani! Mun lentopelko on ihan ultimaalista, mutta ei auta muu kuin heittää viimeiset jännitysoksut pönttöön ja lähteä tutisten kohti Helsinki-Vantaata. Yritän rohkeena pitää ajatukset siinä, että se lento on sen arvoista ja että mä olen iso tyttö ja selviän kyllä. Pitäkää mulle tsemppipeukkuja!

Reissua varten piti suunnitella erityiset matkakynnet, koska en halua raahata huoltotarvikkeita tai lakkoja mukanani. Tai olisin ehkä halunnutkin, mutta miehen ilme kertoi paljon kun se näki sen matkalaukun, joka mun mielestä oli aivan kohtuullisen kokoinen muutamille tärkeimmille ja lemppareimmille kynsitarvikkeille. 5kg lakkojahan menee ihan yhdellä kädellä kantaen! Päätin kuitenkin lähteä lomalle vähän kevyemmin varustautuneena ja ottaa lopulta vain hätäensiaputarpeet mukaan, hih :)


Kuvat on hät-hätään nappastu, että se siitä sommittelusta,valaistuksesta, tarkkuudesta ja kaikesta muustakin. Sori!

Kynsille piti siis saada jotain kivaa ja kestävää. Ja erityisesti jotain, mikä sopii uuden ihanan laukkuni kanssa yhteen! ;) Kävin vartavasten ostamassa uuden oranssin kynsilakan, ja sellaisen löysin Seppälästä. Lakkasin ranskiksen Wild and Mildin Orange Sunilla, leimasin valkoisen pitsikuvion konadin m57 -laatasta ja kuorrutin lopputuksen flormarin U04:lla.

Ja tässä vielä se pakollinen kuva mun laukusta:


Sit vaan hei hei ja ensi viikkoon! :)

2 kommenttia:

  1. Heippa! Luin just koko sun blogin läpi ja ihastuin, sait musta uuden lukijan! Itsekin olen kynsienlaittamisesta kiinnostunut ja mullakin on blogi, jonka elvytin henkiin vasta vähän aikaa sitten pitkän tauon jälkeen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, ihanaa Veeu! Oon tosi tosi otettu! :) Toivon että viihdyt lukijana ja että täältä löytyy sulle vielä jatkossakin mieleistä luettavaa. Tervetuloa!

      Poista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *