lauantai 5. toukokuuta 2012

Toffeeranskis

Silmät kiinni nyt! Kynsilakasta kiinni nyt!

Tein näitä kynsiä taas illalla samalla kun etsiskelin hukkunutta passiani ja silmäilin telkkaria, näin tehokas olento kun hämärän tullen tuppaan olemaan. Passia ei kyllä löytynyt, mutta kynnet valmistui! Ideaa ei ollut minkäänlaista, mutta tällä kertaa se ei edes haitannut. Nappasin vaan summanmutikassa lakan ja annoin kynsien valmistua lennossa; ja mä olen kyllä ihan tyytyväinen tulokseen :)

Lakkahyllystä nousi arpaonnella mun lemppari nudelakka, Goshin 022 Nude Champagne. Mulla on geelien alla valkoiset tipit, joten niiden reunaa mukaillen saa helposti siistin ranskiksen ja lakkakerroksiakin tarvitsee keskimäärin yhden vähemmän kuin ilman valkoista pohjaa. Mietiskelin kyllä puoliääneen, että oonko nyt ihan tosissani tekemässä ranskista nudella lakalla.... Olin mä. :P

Nyt vasta hiljattain leimailusta innostuneena kokeilin nakukynsien päälle konadin m59 -laatan yhtä sydänkuviota, ja avot, valmista tuli!



Oonko ainoa joka ei muista törmänneensä nuderanskikseen aikaisemmin, ja jos en, niin onkohan sille sattumoisin jokin syy...? :D


6 kommenttia:

  1. Onpa nätit kynnet, ja nuderanskis toimii hyvin!;) Ja kuviokin on tosi kiva:)

    naked-nails.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Todella kauniit! Ehkä oisin vielä jonnekin pienet strassit änkenyt, mutta ihanat on näin ilmankin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ollaan Ida-Maria näköjään samalla aaltopituudella :D Nimittäin kuvien ottamisen jälkeen laitoin vielä mustia ja kirkkaita strasseja joukon jatkeeksi killumaan :)

      Kiitti! :>

      Poista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *