lauantai 30. kesäkuuta 2012

Nail accident!

Kynsien pureskelu on ihan yleinen ongelma, mutta minä olen varmaan ainoa ihminen maailmassa joka onnistuu tuhoamaan kyntensä näin: haukoin iltapalaleipää aivan hirmuisessa nälässä kun kuului inhottava rasahdus. Mutustelin leipää suussani ja mietin että hyi olkoon, mitähän lasinsiruja tai luunpaloja mun iltapalaani on oikeen joutunut, ja nielaisin... Ja sitten mä huomasin että mun kynnestä on hävinnyt melkoinen pala. Olin siis nälissäni haukannut leivän mukana sormiani, ja keskisormen kynsi liukui suoraan kurkusta alas. Nälkä ainakin katosi heti! :)



Siltä varalta että joku muukin tykkää syödä kynsiä, tässä olisi ihan maistuva ja toimivaksi todettu resepti herkulliseen välipalaan:
Laita aluslakka ja anna kuivua. Lakkaa valkoinen ranskalainen manikyyri ja sen kuivuttua lakkaa kynnet kirkkaalla päällyslakalla, jonka jälkeen voit koristella nimettömät haluamasi värisillä koristelulakoilla. Lakkaa taas päällyslakalla. Sen kuivuttua ateria on valmis. Helppoa!

Haukkaa pala!



Tähän vahinkoon ei auttanut muu kuin viilata muutkin kynnet tasapäisiksi, joten back to the square. Mantelikynsikokeilu jäin näin ollen melko lyhyeksi, mutta ajattelin pysytellä taas jonkin aikaa tässä tutussa ja turvallisessa kynsimallissa.

4 kommenttia:

  1. Voi ei. xD Valkoista kynsilakkaa ja keltaista lunta ei saa syödä!
    Pitääpä olla ite nyt varovainen, kun lakkasin eilen ja tänään itellekki ranskalaisen manikyyrin. Mun reseptissä vaan on tarroja, eikä koristelulakkoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mehän kehitetään tästä vielä melkoinen keittokirja! Sata ja yksi tapaa valmistaa herkullisia kynsiä :)

      Poista
  2. Haha, vähänkö repesin :D. Pitäiskö minunkin kokeilla, kun en malttais millään luopua terävistä kärjistä ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin olisin kyllä vielä viihtynyt terävissä kynsissä, mutta jokin suurempi voima päätti toisin. :D Muakin huvittaa tää onnettomuus, mua kun ei oo ikinä vaivannut kynsienpureskeluongelma... ennen tätä :D

      Poista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *