torstai 4. lokakuuta 2012

Keskiyön kimallusta

Vaaleanpunaisen hötöilyn jälkeen mun kynsillä on nyt synkkääkin synkempää mattamustaa. Tyvien strassikoristeluista mun mieleeni tulee mystisen pimeän talviyön tähtien tuike ja hankien kimallus, taianomaiset revontulet (kas kun mun runosuoni sykkii tänään!) ja koko maiseman pimeyden ja kimalluksen jännittävä kontrasti.


Oon hieman aikaisessa tän keskitalvisuuden kanssa, mutta laitoin näitä kynsiä taas kerran yöaikaan kynttilöiden valossa, kun olin leiponut korvapuusteja; se kanelin tuoksu taisi napsauttaa mun mielen talvimoden päälle ;)

Lakkana pohjalla on viimeisiään vetelevä Flormarin musta 313. Se on kyllä aina tuo musta väri joka tuntuu koko ajan olevan lopussa tai pettää mut hädän hetkellä muuttumalla kamalaksi tervaksi, pöh! Kai se loppujen lopuksi sitten onkin se väri, jota tulee eniten auottua, vaikken ole pitänytkään itseäni mitenkään mustan suurkuluttajana kynsilakkojen suhteen.

Reseptiin kuului myös liisterilakan seurana Art Clubin hopeaa glitterlakkaa dottailtuna strassien väleihin ja sipaus mattapäällyslakkaa. ... Ja nämä tarjoillaan pullan ja kaakaon kera sohvalle viltin alle. :3

7 kommenttia:

  1. Mielettömän kauniit kynnet olet taas loihtinut!

    VastaaPoista
  2. Teet aivan ihania lakkauksia! Pakko alkaa seurailee tätä sun blogia. Nämä kynnet tosi upeet! :) Itsekin harrastelen kynsitaidetta ja aika samantyylisiä kynsiä teen kun sinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Erika!

      Itse oon seuraillutkin sun True Coloursia jo pitemmän aikaa, hauskaa että eksyit vastavisiitille! :D Lämpimästi tervetuloa siis :)

      Poista
  3. Moi!! Oon kyl joskus aikasemminkin eksyny sun blogiin, mut tänään oli aikaa selailla ja vautsi miten ihania kynsiä teet! Löysin itseni lukulistaltasi,kiitos! Laitan sinut omalleni =)

    VastaaPoista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *