lauantai 31. maaliskuuta 2012

Cherry Blossom

Olen törmännyt toisissa kynsiblogeissa niin moniin ihaniin kirsikankukkakynsiin, että halusin niistä inspiroituneena kokeilla onnistuisiko sama näilläkin näpeillä. Sitä paitsi kirsikankukat passaa kevääseen niin ihanasti, että inspiksestä kiinni ja hopi hopi hommiin!

Mutta sitten paljastuikin karu totuus kun kaivelin sopivia lakkoja käytettäväksi: Lumenen Sweetie on ainoa creme vaaleanpunainen lakkahyllyssäni, että valinnanvaran kanssa ei tarvinnut päätä raapia. Ja puun oksat piti tehdä Golden Rosen mustalla nail art -lakalla, kun mulla ei ole yhtään ruskeaa lakkaa! Miten mä olen voinut elää näin suppean värivalikoiman kanssa tähän asti? Tämä on järkyttävää. ... Ja ihana tekosyy lähteä pitkästä aikaa harmstraamaan uusia lakkoja!

Moni lukija onkin jo varmaan laskenut yhteen 1+1, että mun silmää miellyttää ranskis ja sen variaatiot monesti enemmän kuin koko kynnen lakkaus, joten kukaan tuskin tippuu tuoliltaan kun sillä linjalla mennään taas. :D

23 kommenttia:

  1. Hienot on, ei ollenkaan haittaa ettei ole ruskeita oksia:)

    VastaaPoista
  2. Minustakin nuomustat oksat sopii oikein hyvin kyseisiin kynsiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mun blogissa olis tunnustus sulle! :)

      Poista
    2. Oi kiitos Belegwen tunnustuksesta ja kommentista! Niillä resursseillahan sitä on mentävä mitä on, eli tässä tapauksessa mustilla oksilla :p

      Poista
  3. Ja minunkin blogistani löytyy tunnustus sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nöyrimmät kiitokset tunnustuksesta Johanna! :)

      Poista
  4. aivan ihanat! itse ikinä ole oikein välittänyt kukista kynsissä mutta alkanut jo huomattavasti lämpenemään noille..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rips! Oliskohan tämä kevät ja lähestyvä kesä jotka lämmittää kukkafiiliksiä? ;)

      Poista
  5. Ihanat kynnet! Värit on niin ihanat ja sopii toisiinsa:)

    VastaaPoista
  6. Ai että miten kauniit, ihanat kynnet!!!

    VastaaPoista
  7. Nätit kynnet ja kivat värit!
    Sulle on tunnustus mun blogissa:
    http://kunsii.blogspot.com/2012/04/liebster-blog-tunnustus.html

    VastaaPoista
  8. Teet todella hienoja koristeluja!

    Ja samalla asialla olen kuin edellinen kommentoija, eli tunnustusta tuomaan: http://goglittery.blogspot.com/ :-)

    VastaaPoista
  9. Hei! Sinulle on tunnustus blogissani :)

    http://lakkarinsessa.blogspot.com/2012/04/liebster.html

    VastaaPoista
  10. Todella hienot kynnet, tykkään !! :))

    VastaaPoista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *