sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Pinkit tyttöilykynnet

Näiden ällösöpöjen vaaleanpunaisten tyttökynsien kanssa mä ammuin yli ja kaaaauas mun omasta tyylistä, mutta yllätykseksi mukavuusaluetta ei tarvinnut jättää! Viihdyinkin näissä kynsissä ennätyspitkään; pitkälle toista viikkoa, mutta olisihan se ollutkin ihan sääli luopua näistä pikkuprinsessakynsistä yhtään aikaisemmin, purr! :3

Vaivaa näiden tekemisessä oli melko paljon ja aikaa meni tuplaten siihen nähden mitä mä yleensä jaksan istua paikoillani työntouhussa. Vähän malttamattomana onnistuinkin levittämään päällyslakalla dotting toolilla askarrellut pallukat, ja microhelmetkin päästivät (taas!!) väriä. Se ei kyllä kuitenkaan livenä häirinnyt. Näissä kun oli niin paljon härpäkettä, niin se hämäsi sopivasti silmää uskomaan että ne on ihan siistit, krhm...


Kaikki 3D -koristeet mä kyllä kiroan. Tyhmää, kun mä niistä niin paljon tykkäisin, että niiden kanssa on ihan mahdotonta yrittää elää yli vuorokautta. Jos ne tarraudu tukkaan kiinni niin ne repii sukkahousut rikki tai vähintään vaan yks kaks katoaa mystisesti kuin tuhka tuuleen. Nimettömät saikin viidennen liimaus- ja korjaustoimenpiteen jälkeen jäädä ilman ruusukoristeita.

Lakkoina Wild & Mildin Polarbear ja Lumenen Sweetie

8 kommenttia:

  1. Voi ei miten söpöt! :) Harmi kun ruusut eivät pysyneet :( Mulla on kanss ollut vähän sama ongelma joskus. Joskus olen kiinnittänyt akryylilla koristeet niin ovat pysyneet paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos shiny! :3 Mäkin olen miettinyt että upottaisi nuo isommat koristeet vaikka geeliin ja käyttäisi uunissa, mutta nah, ei maksa vaivaa. Kätevämpi sitten vaihtaa koristuksia! :)

      Poista

Yhteydenottolomake

Nimi

Sähköposti *

Ilmoitus *